For some, survival is not a choice

For homeless people, survival in extreme conditions is not a choice, but a frightening necessity

For some, survival is not a choice

Для кого-то выживание не выбор
Our friends from the outdoor retailer Tramontana have launched a big campaign called “For some, survival is not a choice”. From the 17th July for the duration of three months, 1% of the sales were donated to our Night shelter, in which forty people can spend the night in warmth and safety, all year round.

Brave tourists are choosing to challenge themselves. But for a homeless person, survival in extreme conditions is not a choice, but a frightening reality.

Together with the branding agency Brandson and Tramontana we created a series of posters titled “For some, survival is not a choice”. On the poster we combined photographs of people without a home with sketches of outdoor holiday lovers. Visually the two images appear similar, but in reality, there is a big gulf between them.

Thanks

Большое спасибо за идею акции и её оформление агентству Brandson, специалисты которого все придумали и сделали бесплатно для нас. Благодарим её сотрудников — Евгению Ференц, Дениса Фомина, Максима Шихова и Александра Шешнева. Спасибо нашим давним друзьям из Трамонтаны за заботу о тех, кому нужна наша помощь. 

Спасибо за организацию съемки нашей рекламы замечательному фотографу Роману Барабонову, стилисту Наташе Руденко, благотворительному магазину «Спасибо!» за подобранную одежду и нашему волонтёру Никите.
All campaigns